Новини проекту
Новий навчальний рік!
Найзахопливіші детективи для підлітка
Wizeclub Education: курси додаткової освіти в Україні
Що робити, якщо болить поперек
Онлайн академія Mate academy – від мрії потрапити в IT до першої роботи
Мобільні додатки для підтримки організації навчання та співпраці в освітньому процесі
Школа англійської для дітей: важливість навчання та як вибрати кращу школу
Хто такий Зевс?
Вивчаємо англійську за допомогою читання
Благодійність та соціальна відповідальність бізнесу
Як обрати надувний басейн?
Як створити і розкрутити групу у Фейсбуці без блокування
Практичні рекомендації по вибору школи англійської мови
Options for checking articles and other texts for uniqueness
Різниця між Lightning та USB Type-C: одна з відмінностей iPhone
Столична Ювелірна Фабрика
Відеоспостереження у школі: як захистити своїх дітей?
Чим привабливий новий Айфон 14?
Розширений пакет за акційною ціною!
iPhone 11 128 GB White
Програмування мовою Java для дітей — як батьки можуть допомогти в навчанні
Нюанси пошуку репетитора з англійської мови
Плюси та мінуси вивчення англійської по Скайпу
Роздруківка журналів
Either work or music: 5 myths about musicians and work
На лижі за кордон. Зимові тури в Закопане
Яку перевагу мають онлайн дошки оголошень?
Огляд смартфону Самсунг А53: що пропонує південнокорейський субфлагман
БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ
Вітаємо з Днем Вчителя!
Портал E-schools відновлює роботу
Канікули 2022
Підписано меморандум з Мінцифрою!
Голосування
Як Вам новий сайт?
Всього 73 людини

Дистанційне навчання. Інформатика. 2 клас. Кобець Р.В.

Дата: 17 квітня 2020 о 10:26
Автор: Кобець Р. В.
168 переглядів

Урок 27.Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах

Тема. Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах

Виправте помилку в послідовності дій.

1)      піти в магазин;

2)      оплатити вартість покупки;

3)      принести хліб додому;

4)      взяти гроші;

5)      вибрати потрібні хлібобулочні вироби

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Сьогодні на уроці ми з вами закріпимо поняття «команда» та «виконавець команди», а також спробуємо пограти в ігри, використовуючи команди виконавців у середовищі програмування.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

Ви вже знаєте, що виконавцем послідовності дій може бути той, хто розуміє і може виконати кожну команду цієї послідовності дій. Є різні виконавці послідовностей дій.

Розглянь малюнки. Назви виконавців. Наведи приклади команд для них.

З поданих речень,обиріть ті, що є спонукальними.

- Підійди до мене!

- Знайди малюнок в Інтернеті!

- Розв’яжи приклад!

- Вітаю з Днем народження!

V. Засвоєння нових знань

Одного виконавця від іншого відрізняє:

  • список команд, які розуміє виконавець. Цей список називаютьсистемою команд виконавця.
  • місце, де виконавець може виконувати команди алгоритму. Це місце називають середовищем виконавця.

Кожна послідовність дій складається для конкретного виконавця. Щоб скласти послідовність дій, необхідно спочатку визначити середовище та систему команд виконавця. А потім записати потрібні команди в певному порядку.

Розгляньте малюнок, ознайомтесь з таблицею. Складіть для учня послідовність дій, результатом виконання яких є написання на дошці назви пори року.

(один учень спробує виконати цю команду, а всі інші виконують на картках)

Запитання і завдання

  1. Хто може бути виконавцем алгоритму?
  2. Що таке система команд виконавця?

VІ. Фізкультхвилинка

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Практичне завдання

Робота з комп’ютерною програмою, що передбачає створення алгоритму. Використання офіційного сайту з програмування (навчання дітей побудови алгоритмів, створення власних ігор) –

https://studio.code.org/s/course1/stage/1/puzzle/2

Релаксація

Гімнастика для очей

Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.

Сьогодні ми ще порозгадуємо загадки.

Загадка - це короткий, поданий у прихованій формі опис предмета чи явища, який вимагає відгадки.

Спробуйте розгадати декілька загадок.

 

Скромний сірий колобок

Довгий, тонкий проводок

Зверху на коробці

Дві великі кнопки

В тебе є хороша книжка,

А в комп'ютера є ......(мишка)

2. Сотня клавіш, різні знаки

Спершу учні – небораки,

А тепер раз – два і готово

Відстукали слово.

Ось де пальцям фізкультура

І це все – ......(клавіатура)

3. Ось на нім комп'ютер пише

І малює без зупинки

Найцікавіші картинки

А влаштовує цей хор

Чарівник наш - ......(монітор)

4. Ось я кнопку натискаю

І папір вже заправляю.

Він друкує без зупинки

Вірші, пісні і картинки

І швидкий він, наче спринтер

Відгадайте, що це ...(принтер)

 

Коментарі:
Залишати коментарі можуть тільки авторизовані відвідувачі.